Fantastiskt, helt enkelt

Jag fick sluta cirka en timme tidigare än väntat igår så jag och Kickan hade tid att gå till hotellet och vänta in de andra två. Medans vi satt där och vänta på dem så steg min puls mer och mer och när jag såg den blåa supershuttle bilen så tror jag att min puls var uppe i max haha och så började jag skaka! Snacka om glädje! Och ut ur bilen kom dem, mina fina vänner! Som jag saknat dem. Hann tyvärr inte träffa dem en lång stund innan det var dags för mig att Kickan att gå mot hockeyn, men jag sov hos dem under natten. Fantastiskt bra.
Sen idag har vi först shoppat lite, sedan åkte vi till great falls, fikade och hade det allmänt mysigt! Sen var det jobb för min del och nu ikväll så var vi ute och åt, efter det gick vi raka vägen tillbaka till hotellet och där har jag skrattat så att jag gråtit floder. Haha underbara människor. Kan inte fatta att jag har dem här hos mig nu! Det är ju helt fantastiskt!











Inatt blir första natten på en vecka som jag sover själv, känns allt annat än okej. Som tur är har jag i alla fall pingu!



Det var någon som kommenterat och undrat i ett gammalt inlägg vart Amazing hamnade när vi sålde henne och hon såldes till Emma Lilliebjelke. Så hon är fortfarande kvar runt omkring hemma, vilket jag är jätte glad för. För hon kunde inte ha hamnat på ett bättre ställe, det är även samma ställe som Gagge är på nu :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0