Good morning from simones källare

Godmorgon på er! Ligger just nu i Simons soffa och är grinig på mig själv som aldrig kan sova länge. Jaja, igår blev det i alla fall utgång här i DC, började med lite förfest i Simons källare (vet inte om jag berättat det men vi hänger mer eller mindre alltid i hennes källare). Sedan kom taxin som skulle ta oss in till stan, grejen var att taxin inte ens kunde komma upp för första backen här utanför! Anledningen till detta var att det på tre jävla timmar hunnit bli helt vit ute. Trodde ett tag att gårdagsnatten skulle bli min död antingen i den sliriga taxin eller i mina sliriga klackar. Men fram kom vi tillslut och en av tjejerna som var med hade ordnat så vi skulle få komma in gratis. Så när vi kom dit fick vi gå före alla andra i kön (inte för att det var så många, men ändå) och det bästa av allt, vi alla slapp visa leg! Så inga kryss på händerna denna gång, som man annars alltid får när man är så ung som 19 i detta land. Väl inne på klubben så tog dem oss till ett bord och till detta bord kom champagne och annan gratis dricka, måste säga att jag kände mig lite som en vip faktiskt haha. Men bästa på hela kvällen var nästan taxiresan hem, haha vi hade från början en lite halvt surmulen chaufför men efter en tur med mig, kickan, Ellen och Simone så var han glad. Vi sjöng massa ABBA och roxette osv och det bästa av allt var att "listen to your heart" kom på radion! Haha då var det ett gäng glada sjungande svenska tjejer vill jag lova! Usch, nu känner jag att detta har blivit ett alldeles för långt och ointressant inlägg, speciellt eftersom att jag inte har några bilder att dela med mig av då jag skriver från telefonen. Men ni får helt enkelt ha i åtanke att jag ligger i Simons soffa hör de andra tvås tunga andetag och vill också sova.. Jaja, bilder lovas senare. Och dessutom tror jag att ni kan vänta er del två av "terrorist kickan" !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0