Terrorist-Kickan del 2

..Jag hade som sagt precis tagit emot lappen som pass-gubben hade skrivit ett A på, och var nu på väg för att hämta ut resväskan. På väg dit mötte jag en vakt som gick runt med en knark hund, som naturligtvis började nosa som fan på mig när jag gick förbi. Men eftersom jag var så förkyld och hade världens lock, så hörde jag inte att vakten ropade åt mig att stanna. Hon trodde väl att jag försökte smita, för när jag väl reagerade kom hon springandes med hunden och såg skitsur ut. Hunden började gnälla, så jag blev tvungen att tömma väskan där mitt i gången. Efter en stunds masande om mina gamla honungsmackor (som tydligen luktade knark) fick jag äntligen packa ihop ryggsäcken och gå vidare. När jag väl fått tag i resväskan pustade jag ut och började gå emot utgången, nu var det bara ett hinder kvar innan jag skulle få komma iväg ifrån den där jävla flygplatsen. Jag lämnade fram pappret med A:et på och väntade på att jag skulle bli förbisläppt. Då skriker han plötsligt till de andra vakterna, "WE GOT AN A, WE GOT AN A!!". Sedan blev jag ivägdragen med väskor och allt bakom en provisoriskt upphängd presenning. Jag fick ställa mig i en lång kö, som väntade på ännu en passkontroll där man skulle lämna fram alla väskor..igen. Alltså, hela kön bestod av skumma utlänningar..och jag..När jag tillslut kom fram ficka jag göra om hela proceduren igen. Lämna fram pass, svara på konstiga frågor, skanna ALLA väskor, igen. Allt det där, bara för ett äpple! Vad fan trodde de egentligen, att jag skulle bomba vita huset med ett äpple!? Amerikaner... Men nu är jag i alla fall här, och jag har många underbara dagar framför mig. Imorgon t.ex, då ska vi till New York, Wohoo :D!



Idag tog vi metron in till DC, fint, men kallt som fan ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0