Terrorist-Kickan säger hejdå

Detta är mitt sista inlägg i bloggen, för det har nu blivit dags att tacka för mig som gästblogggare.
Jag tror aldrig att jag varit med om en vecka som flugit förbi så här fort, det känns som att någon har mixtrat med tiden, för den har verkligen gått för fort! Men det finns fortfarande mycket att se fram emot, nu ska vi in till DC, och inatt bär det iväg till värmen i Miami!
Jag börjar nästan känna mig som hemma här, och vill verkligen inte åka härifrån. Fy fan, jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer att bli att åka hem till Sverige och lämna Jossan. Det känns faktiskt som att det kommer bli ett jobbigare avsked än när hon åkte i somras..
Det har i alla fall varit en grymt rolig tid i USA. New York och NHL till exempel, det var grymt haftigt, och gud vad det ska bli roligt i Miami!
Men nu ska jag, Kicki och Anna ta svangen om Starbucks innan vi moter upp Jossan for att aka ivag till DC!


Kommentarer
mamma barbro

hej.Ta´t lungt i Miami.Du äter ju fortf penc!

2012-01-27 @ 13:32:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0