Terrorist-Kickan som Gästbloggare

Okej, jag har blivit utsedd till  gästbloggare denna veckan, men jag hoppas folk orkar läsa fast det är jag som skriver istället för Jossan. Kickan här allltså!

Jag har rest till USA för första gången SJÄLV, och i bilen på väg till Landvetter insåg jag att jag faktiskt aldrig ens åkt till Göteborg själv..där blev jag nervös.
Men det var superlätt att hitta, även när det var dags att mellanlanda, allt gick faktiskt superbra, över förväntan! Tills det var dags att landa i Washington...Allt började när jag skulle lämna fram passet till passgubben. Och på flyget fick man en lapp där man skulle fylla i en massa konstiga frågor (som jag naturligtvis hade fyllt i fel). Så när passgubben tog emot lappen rynkade han på ögonbrynen och började fråga om jag hade med mig frukt, och vad jag jobbade med. Jag svarade att jag hade ett äpple och att jag jobbade som målare. Han verkade tro att jag ljög om mitt yrke, så han började skriva på min lapp om vilken färg jag hade på min ryggsäck och vad jag hade för kläder etc. antagligen för att jag skule vara lätt att känna igen, sedan skrev han ett stort A rätt över hela lappen, innan jag fick tillbaka den. Jag visste inte då att  det där jävla A:et skulle få  dramatiska följder...

Nu ska jag iväg med Jossan och äta Frozen Yougurt :D Asså jag har inte fattat det riktigt än att jag är här, hos Josefin i USA <3 Heeelt grymt, och som jag har längtat, YEY :D!

Detta var det första som hände när precis innan flyget skulle lyfta ifrån Munchen =/





Kommentarer
Kicki

Hoppas ni har det superbra!! :)

Men herregud kickan.. Nu har du skrämt upp mig. Hur ska jag o anna klara svara på frågorna om inte du kan de :o haha får väl se om vi kommer fram :)

2012-01-20 @ 18:06:44
Josefin

Det där är bara början Kicki haha ;)

2012-01-20 @ 19:31:56
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Kicki

Haha fyyy... Ringer er på söndag! :)

2012-01-20 @ 22:42:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0