En väldans massa kärlek igen

På kvällen blev jag total grundlurad. Satt inne i soffan, så kommer pappa och säger du ska nog gå ut. Det gjorde jag och mötes av en stor skylt, en kaviarmacka och Anna, Kickan och Kicki. Dem kom in och satte sig och prata en stund, sedan hör jag en motorcykel, bil på bil och blev tillsagd ännu en gång, du ska nog gå ut. Då möttes jag av en sisådär 20 underbara människor. Blev då meddragen ner till Grebbestad, Macri och hade en helt fantastisk kväll! Är så lyckligt lottad att ha dessa otroligt underbara människor runt omkring mig, kan inte fatta att jag har haft sådan tur. ÄLSKADE MÄNNISKOR säger jag. Tack för en underbar kväll <3
Och detta visste alla om förutom jag haha.
 
 
En av alla krambilder igen
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Åååh så underbart det är att du är hemma igen! Är så glaaaaad! :D du är underbar pyssling <3

2012-07-11 @ 15:33:26
Sofia

Välkommen hem Jossan! Så himla kul att du är hemma!! Kunde tyvärr inte va med och hälsa dig välkommen hem igår eftersom jag jobbade, men jag hoppas vi ses snart! :D

2012-07-11 @ 23:20:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0