A saturday in DC

I normala fall så jobbar ju jag alltid lördagskvällar, men denna veckan tog jag mod till mig sa ifrån eftersom att jag jobbat mycket mer än 45 h denna veckan, vilket är en regel från Cultural Care att man inte får. Så jag fick ledigt! Min äldsta kille hade födelsedagskalas på dagen, så det var jag med på. Sedan blev det utgång på kvällen. Var först hemma hos Simone, sedan bar det av in till DC. Massa, massa kul hade jag! Så himla sköna tjejor <3.
Linnea kom även bort en liten stund, så fick säga hejdå till henne. Hon åker iväg på tisdag, usch aldrig kul att säga hejdå! :(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och såhär rena var min fötter när jag kom hem.. mmmm
 


Kommentarer
mamma

De va inga granna fötter ;)

Svar: Haha nej inte direkt ;)
Josefin Hansson

2012-06-24 @ 20:58:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0