Friday June 8th

Större delen av fredagen bestod av bussresa, närmare bestämt 12 timmar. Vi fick också bevittna en allvarlig olycka som skedde precis, precis framför oss. Jätte hemskt, en seriekrock i filen bredvid oss. En av bilarna var helt totalkvaddad, men vi såg killen ur bilen komma ur på benen. Vilket känns helt obeskrivligt efter att ha sett hur den bilen såg ut. De andra verkade också ha klarat sig hyfsat oskadda som tur var. Väl framme i Canada, så gick vi först och köpte med oss pizza och gick sedan till fallen som var upplysta i olika färger, sedan var det också fyrverkerier. Det var så mäktigt, helt otroligt vackert! Kände mig nästan lite tagen, svårt att förklara. Men som sagt, otroligt vackert!
Efter detta blev det snabbt hem till hotellrummet och sedan utgång, fy tusan vad roligt jag hade! Hur galet som helst, tror alla andra hade lika roligt också! :D




När man gick förbi detta stället, fudge factory så trodde jag nästan att jag var i himelriket, luktade sååå gott och det var fullt med en massa godsaker där inne som ni nog förstår.














Kommentarer
mormor

Gläds med dig för att du haft en lyckad helg och att du fått se Niagarafallen. Kram.

2012-06-11 @ 21:35:19
Josefin

Åh tack snälla mormor :), jag tänkte på dig när vi var där! Vet att du har sagt att du så gärna ville se det, du och jag kanske kan åka dit någon gång ;). Kram

2012-06-12 @ 02:31:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0