NEW YORK CITY

New York levererade precis lika bra som alltid. Shoppade i SoHo och hann även med att hänga en snabbis i älskade Central Park. Där brast det även, lilla töntiga jag släppte några tårar pga en stad. Hur dumt låter inte det egentligen? Men jag är verkligen upp över öronen förälskad i New York och att inte veta hur länge det kommer dröja innan man kommer vara där igen, det är jobbigt. Men jag ska någon gång i mitt liv bo i NY några månader, det ska jag verkligen och jag ska jobba röven av mig för att få det att gå i uppfyllelse! Som min värdmamma en gång sa ni vet "Man ska aldrig bara hoppas Josefin, man måste jobba för det också", mycket visa ord tycker jag.
Älskade, älskade, bästaste New York City, du kommer föralltid ha en stor plats i mitt hjärta. LOVE

Bilder från dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0