Pysmys

Kolla vad jag har gjort ikväll! Varit på utomhusbio med Jule, huuur mysigt som helst var det :). Kändes verkligen underbart att sitta där vid nio på kvällen äta lite glass, se på bio, känna stämningen, känna att luften börjar bli lite sval så att man inte (nästan) svettas. Bra kväll!
 
Annars har dagen rullat på hyfsat okej faktiskt trots 35-40 grader, jag ska inte klaga egentligen. När jag kommer hem så kommer jag klaga på att jag fryser men men. Det är lite jobbigt att jobba hela dagar och inte kunna gå och bada. Så är det bara punkt och slut. Imorgon taggar jag för ytterligare en sådan här dag, woohoo. Ni får gärna underhålla mig på viber osånt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0