urk

Min yngsta kille spelar fiol, idag frågade jag om jag fick testa spela. Och jojo minsann, titanic låten sitter fortfarande kvar i benmärgen haha! Annars idag då? Har ätit hela dagen ungefär. Det blir så när jag jobbar, fattar inte varför jag inte kan ha lite mer självdisciplin. Jobbade först som vanligt på morgonen 7-9 sedan började jag igen 11.30 och jobbar fortfarande. Så ni kan ju själva räkna ut hur många timmars ätande det blir. Imorgon jobbar jag heldag, på fredag jobbar jag heldag, nästa vecka mån - lör jobbar jag heldag. FYFAN, måste sluta äta hela tiden. Men som jag sagt innan, jag kommer rulla hem. Det är bra att ni är förberedda. Btw, någon som har något tips på hur man slutar småäta haha??








Kommentarer
Kickan

Gött! Du kan fortsätta öva på min fiffi när du kommer hem, det var ett tag sen hon blev spelad på ;D

2012-06-14 @ 19:25:10
URL: http://kickankristin.blogg.se/
Alexandra

Bagels <3

2012-06-14 @ 20:26:13
Josefin

Åh kan jag det Kickan, snällt haha :D!!

Ganska så mumsigt osånt!

2012-06-15 @ 03:35:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0