Viss dag

Vissa dagar är det jobbigare att hålla minen uppe och svara på samma fråga från min äldsta ca 30 gånger om dagen, samma fråga/or vareviga dag. Vissa dagar är det jobbigare att ha konversationer som denna med min yngsta.
Dem har en ny smak på mcflurry som jag själv smakade häromdagen och tyckte väldigt mycket om, tänkte därför fråga honom om han hade smakat på det någon gång.
-
Har du smakat på mcflurry någon gång?
- Vad är det?
- En sorts glass från Mcdonalds
- Självklart inte! Jag äter inte från mcdonalds, det är bara dålig mat som innehåller massa kemikalier.
Exakt dem orden använde han, 6 år gammal. Vissa kanske tycker att det är jätte charmigt med en sådan liten som kaaaan så otroligt mycket och är så otroligt vuxen, det kan jag också tycka ibland. Men till viss gräns.
Idag har det i alla fall varit en sån där viss dag, då allt är lite jobbigare. Men kvällen slutade faktiskt riktigt bra med barnen, vi kunde leka alla tre! Det har nästan aldrig hänt, då den äldsta pga sitt handikapp har väldigt svårt att leka tillsammans osv. Så det var roligt.

Höjdpunkterna idag var skype med Kicki och god lunch med Simone, hoppas eran dag varit fin :)

I brist på annat så får ni en bild på den goda söndagsmiddagen i Silver Spring.



Kommentarer
Anna

Va härligt att ni lekte alla 3 idag! Roligt när såna dagar kommer! Du är en riktig kämpe som aldrig ger dig!:) btw maten ser riktig smaskig ut, skicka hit lite;)

2012-06-06 @ 13:23:39
Josefin

Ja, det var kul! :)

Haha aa så kan du skicka hit lite färskpotatis och sånt du åt igår :D

2012-06-06 @ 17:31:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0