Breakfast

Börjar dagen på bästa möjliga sätt med världens bästa frukost och en bok. Har lånat boken av Ellen, egentligen är det inte "min typ" av bok. Men har bara hört massa bra om den, så jag har höga förväntningar. Återkommer när jag läst ut den. Efter detta blir det gymmet en sväng sedan ska jag antigen åka och shoppa eller så går jag hem och sover. Lutar åt det sistnämnda, då jag har sovit väldigt dåligt i veckan och känner inte att jag har sovit ikapp de missade timmarna i Chicago. Haha.



Kommentarer
fanny

Sv: haha tack! :) Försökte iallafall få de bra! ;)

Jodå :) Det rullar och går.

Btw, boken på bilden "Elsas Mode", jag har köpt den men inte hunnit börja läsa ;) Är den bra? :) Så långt som du hunnit alltså.

2012-03-04 @ 18:19:36
URL: http://golikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0