Skottdagen

Vet ni vad? Dagen blev inte mycket intressantare än vad den hade varit senast jag skrev. Jobbat såklart och sedan skola som alltid på onsdagar. Föresten, en sak. När jag var på gymmet förut så var det någon som la av världens äggfis. Jag kan inte med ord förklara hur illa den stank, jag var på riktigt nästan tvungen att gå därifrån. Tror det var en äldre dam som var bredvid mig, hon såg lite förlägen ut. Och nu kom jag på en annan sak också, när jag kom hem från skolan så såg jag en opposum vandra i trägårn. Inte det mysigaste jag har sett. Googla det. Haha fast hur intressant var detta egentligen med fisar och opposum?


Kommentarer
Kickan

Men skojar du, fy fan vad söta dom var! Kolla den som hänger i svansen, man vill ju bara gosa med den!

2012-03-01 @ 10:26:40
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0