Snygga

Jeansen som jag hade kikat in satt inte alls bra, tråkigt tråkigt! Däremot hittade jag mina drömshorts..sååå sjukt snygga. Men som ni kan se så var dem en aning korta om man säger så, om jag böjde mig visade jag rumpan hoho. Men ack så snygga! Dock blev det inget köp pga längden :(. Den egentliga anledningen till att jag åkte in till DC var för att fortsätta leta bikini, så gick till ett Victoria secret som jag kollat upp och vet ni? Självklart hade inte de ens bikinisar i den butiken, ibland måste man ju bara älska livet alltså.



Kommentarer
mamma

JOSEFIN! VI KOMMER SNART ATT FÅ KRAMA DIG <3

Åker mot Göteborg om 5 o en halv timme. Äntligen.

KRAAAM <3

2012-03-25 @ 20:56:19
mormor

Nu är vi färdida för den stora resan äntligen får vi träffa DIG. Kram.

2012-03-25 @ 21:25:18
Josefin

Åh vad jag längtar <3<3 KRAM

2012-03-25 @ 22:38:55
URL: http://jossanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0