Svettigt

Att ge sig ut och springa i denna värmen var väl inte det härligaste jag har varit med om, men men! Idag har Ellen och Simone varit här en sväng och solat, spelade lite fotboll också. Eller ja, klockan. Och som alltid på våren blir jag så himla sugen på att börja spela igen. Det senaste har jag också saknat att spela pingis också trots att jag knappt hållt i ett rack sedan jag slutade, 08 eller 09 tror jag det var. Saknar att hålla på med någon sport helt enkelt! Ridningen såklart mest av allt, längtar till jag kommer hem och får känna en häst jobba under mig, längtar efter att få känna den där känslan efter ett perfekt ridpass. P.s har nästan ingen mascara kvar, svetten har tvättat bort den, fräscht! D.s

 



Kommentarer
Kickan

Klaga nu inte på värmen, jag är avundsjuk! haha :P

2012-03-15 @ 22:06:00
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0