1 Maj

Nu har jag gjort min sista "nedräkning". Det är verkligen med blandade känslor. Jag har det senaste börjat inse att jag faktiskt älskar USA. Jag trivs bra med min vardag, mina vänner. Det enda jag inte kommer tycka är jobbigt att lämna är just själva jobbet, familjen kommer vara jobbigt självklart. Men inte att sluta jobbet som aupair. Och ja, som sagt. Älskar verkligen USA, fantastiskt land egentligen. Usch, jag har alltid haft mycket problem med beslutsångest. Snurrar i huvudet på mig, har jag verkligen gjort rätt nu? Kommer detta bli bra? Hade det varit bättre om jag gjorde på något annat sätt? Osv, osv. Men jag tror och hoppas att allt kommer kännas 100% rätt så fort jag sätter min fot på landvetter. Sen så är det även jobbigt med hemresan då jag har saker jag måste bearbeta och ta mig igenom, känslor som jag försökt stänga av här borta. Men när jag kommer hem så kommer verkligheten att komma ikapp mig och det kommer bli fruktansvärt jobbigt. Det är även en del viktiga beslut jag måste ta. Ett framförallt. Ett som jag tänkt på i månader nu. Hela tiden har det kommit tillbaka till samma svar, men det svaret känns så fel i hjärtat. Det riktigt skär in. Har även nyligen talat om för personer det bl.a berör och det kändes rent ut sagt förjävligt att skriva ner orden. Även fast jag någonstans långt bak i huvudet vet att det är det bästa.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0