Doppa tårna i vattnet, hajarna kommer

Vet ni vad jag har fått gjort idag?!?!?! Jag har fått doppa tårna i vattnet, så himla härligt!
Jag, Ellen och Linnea åkte till Great Falls park. Där Potomac river rinner, så hittade vi detta lilla stället, satte oss där och hade picknink. Himla mysigt, bortsett från värmen. Det är helt sjukt vad det är varmt, eller värmen är inte problemet. Det är den förbannade fuktigheten, det räcker nästan att man är ute i max fem minuter så är man totalt genomsvettig. Det är jätte jobbigt faktiskt, kommer fortfarande vara likblek när jag kommer hem, för ute kan man ju knappt andas usch haha.. Det var några som badade som ni ser, men det är massa skyltar osånt att man inte får det pga av strömmar osv, det är tydligen en hel del drukningsolyckor där varje år. I alla fall så kom det en kanot (poliskanot?) och sa till dem att dem inte fick bada. Tråkigt, jag satt nästan där och dagdrömmde om att få doppa mig. Men fick ju i alla fall doppat tårna :D.









Nu taggar jag jobb, whooooho



Kommentarer
Kickan

Hahah, "paddlande polis". Fräckt xD

2012-05-27 @ 21:12:20
URL: http://kickankristin.blogg.se/
Kicki

Låter väldigt härligt! :)

2012-05-28 @ 22:13:54
URL: http://kickilinpiggelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0