fuck tickets

Jag blir galen. Som ni ju vet så fick jag parkeringsböter för 12 dagar sedan. Och om man inte betalar inom 15 så ökar bötern med $20. Jag skickade in en check samma dag som jag fick bötern, men pengarna har fortfarande inte dragits från mitt konto. Så både idag och igår har jag försökt ringa och höra hur det går egentligen. Men har fått sitta i kö i över en halvtimme utan att ha kommit någon vart. Alltså har jag inte fått prata med någon, börjar känna mig ganska stressad över detta. Vill ju inte behöva betala $20 extra! Man kan även betala över internet (fattade inte det från början, trodde bara man kunde skicka check eller åka dit, himla dumt!), men vågar inte göra det i fall dem tar dubbelt då. Åh blir så trött, alltid ska det vara något.



Kommentarer
Anonym

Så jäkla störande med telefonkö! Hatart! Hoppas du fått tag i dom så det inte blivit nÅgra fel... Man vill ju gärna inte få

Påminnelse:(

2012-05-09 @ 13:13:11
Anna

Haha fan namnet kommer aldrig med:p

2012-05-09 @ 13:13:44
Josefin

Sv; Jaaaa, usch! Man blir så trött haha! Nej, verkligen inte :(

2012-05-09 @ 16:56:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0