Hit och dit

Väldigt ofta ligger jag och funderar på hur mitt liv skulle ha sett ut om jag inte hade tappat hästintresset där i några år. Helt annorlunda än det jag har nu, det är nog ett som är säkert i alla fall. Tänker på när jag fick Gagge, 27 juli 2007. Tänk om jag hade haft mitt intresse på topp där, inte bara ridit ut i två-tre år. Saker hade sett så himla annorlunda ut och tänk om jag inte hade haft så otroligt mycket problem med att lasta honom från början. Som sagt så var det nästan bara uteritter, precis vad han inte behövde. Men precis hur mycket mitt intresse "orkade med". Jag är otroligt glad att jag fick tillbaka intresset samtidigt som jag är otrolig ledsen att det tog så lång tid för mig att hitta tillbaka till det.
Hade jag aldrig tappat det så hade jag förmodligen gått på hästgymnasium, då hade jag satsat helhjärtat på Gagge ända från start. Men så blev det inte. Som sagt, jag är otroligt glad att jag fick tillbaka det. Så jag hann med att få uppleva den här underbara hästen, få känna och se framsteg. Lära känna en helt fantasisk individ. Jag älskar honom så himla mycket. Vet inte vart jag vill komma.

Bilder från en av de allra första träningarna jag skulle göra med honom, minns att jag var dö nervös som alltid. Som man även kan se på bilden haha.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0