Sunday

Har haft en riktigt bra dag, full rulle har det varit. Det gillar jag, en massa!
Först så åkte jag och Ellen till tysons corner, ett megastort shoppingcentrum. Var där ett bra tag, timmarna bara sprang iväg. Sedan så åkte vi till Ikea och åt köttbullar, muuummms. Till sist så blev det pickning på The mall med ett gäng andra svenska tjejer. Pickninken blev dock inte långvarig då det plötsligt började regna, blixtra och dundra haha.
Imorgon är det röd dag här, Memorial Day som tydligen är liknande våran Alla helgona. Detta betyder i alla fall att jag är ledig imorgon, himla skönt! Har dock inget planerat för dagen, så får se vad jag hittar på :).











Kommentarer
Kicki

Lycklig du ser ut :D

2012-05-31 @ 22:05:50
URL: http://kickilinpiggelin.blogg.se/
Josefin

Jaaa, kötbullar och lingosylt ju :D:D

2012-06-01 @ 05:14:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0