TOTALLY AWESOME

Åh. Nu känner jag mig som den lyckligaste tjejen på jorden igen. Den där lycklighetskänslan som bara kan infinna sig efter en grym konsert. Nickelback var sjuka. Så himla grymt bra! Åhhhhh! UNDERBART. Imorse hade jag ingen aning om att jag skulle på konsert, nu är jag precis hemkommen från den största inomhuskonserten jag någonsin vart på. Hur bra!? Och för endast 30 dollar. Dessutom var Bush ett av förbanden, fick se Glycerine live!! Galet nice. Spontanitet (haha?) måste väl ändå vara bland det bästa som finns?
Godnatt från en lycklig tjej på andra sidan jorden.









Kommentarer
mamma

HÄRLIGT <3 <3 <3

2012-05-01 @ 08:47:37
Anna

Åååh vilken känsla !! Underbart!<3

2012-05-02 @ 13:26:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0