WOW

Innan jag kom hit så drack jag varken te eller kaffe, det var varm choklad för hela slanten. Men efter alla starbucks besök, så har jag vågat utöka mina smaklökar. Började som sagt med varm choklad sedan har det sakta men säkert gått mer och mer mot kaffe hållet. Och nu kan jag faktiskt dricka helt svart kaffe och jag tycker det är gott dessutom! Helst har jag lite mjölk i, men finns inte det så går det tro det eller ej bra ändå. Te då? Jag har aldrig gillat te. Men har jag en tesked honung i så tycker jag att det är jätte gott och jag som inte ens gillar honung ju? Så tänka sig att jag dricker grönt te (+honung) och kaffe (+mjölk), oj vad vuxen jag har blivit va!!!



Kommentarer
Kickan

Haha, härligt Jossan :D!

2012-05-18 @ 00:23:22
URL: http://kickankristin.blogg.se/
Anna

Visst är det gött! vi börjar bli stora brudar nu:D

2012-05-18 @ 07:33:31
mamma

Nu dricker du snart lika mycket kaffe som mormor ;)

Kram mamma

2012-05-18 @ 08:20:22
isabelle

yay, vi kan ha kafferep och symöten när du kommer hem ;)

2012-05-18 @ 18:23:31
mormor

När Du kommer hem skall vi sitta på altanen och njuta med varsin kaffekopp. Kram.

2012-05-19 @ 09:35:59
Jossan

Det låter alldeles utmärkt det mormor :)!

Självklart Isabelle, så kan vi sitta där som två gamla tanter och prata om livet hihi :p

2012-05-19 @ 15:59:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0