Simone, miss u

Innan jag åkte till USA så fick jag en "fem år dag för dag" dagbok av mormor och morfar. Jag har skrivit i den varje dag sedan jag fick den 26 augusti, så det är så himla kul nu när det har gått över ett år och jag kan se vad jag gjorde för ett år sedan. Den 14 september 2011 hade jag mitt första aupair möte, vilket också var samma dag som jag första gången träffade Simone. Mötet var på Barnes&Nobles, eller ja starbucks. Tänk så mycket jag skulle komma till att hänga där haha. I alla fall, jag var väldigt blyg på mötet pratade knappt med Simone som då var där med två andra svenskar utan jag var mest med ett par tyskar i stället. Men som ni alla vet så började ju jag och Simone prata väldans mycket mer ett par dagar efter det där mötet. Bästaste Simone Alvarsson, som jag saknar dig.
 



Kommentarer
salvar

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
DUUUU är bäst!

2012-09-15 @ 19:16:58
URL: http://www.salvar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0