1 maj

Ojsan. Här har det varit dött ett bra tag! Roligt att se att det faktiskt finns några som kollar in ändå. :)
 
Det har hänt en del sen sist, såklarat. Det var ju ett bra tag sen som sagt.
 
Har bl.a vart uppe i Trysil och hälsat på Isabelle med ett himla gött gäng. Hade en super trevlig weekend.
 
Festat en hel del, galna utgångar osånt.
 
Tackat nej (!) till en lägenhet i Grebbestad. Japp ni läste rätt, det tar emot. Men för att spara så mycket pengar som möjligt för en framtida resa, så fick det tyvärr bli så.
 
Har dock andra flyttplaner på G, fast kvar i kära Bullaren då.
 
Jag har fått ett vikariat som personlig assistent, där jag kommer vara kvar tills 10 November.
 
Isabelle är hemma i över en månad och det känns fantastiskt bra att ha henne hemma.
 
Dessutom har jag gått och blitt kär mitt upp i alltihop.
 
Sen så måste jag även säga, att jag har världens finaste vänner.
 
Lite info, saknar faktiskt att skriva lite. Men det finns inte så mycket att skriva om oftast, livet är väl inte så himla jätte spännande för tillfället. Men men, har massor av kul planerat inför sommaren i alla fall. Det ser jag massor framemot :).
 
Det var nog de hele.
 
KramiZ
 
 


Kommentarer
salvar

äääntligen hiii!! uppdatera om vardagen som när du va här, hade vart kuuuul :) saknar sååå <3

Svar: Fast vardagen däär, var lite mer spännande än häär hehehe. Och dessutom innehöll ju vardagen där DIG!!
Josefin Hansson

2013-05-02 @ 03:43:29
URL: http://salvar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0