Hallå hallå

Hej!
Här har det inte hänt mycket det senaste minsann, men kul att se att det faktiskt är några enstaka som kikar in hit ändå. Trots bristen på nya ord. Jag saknar att skriva. Men jag har inte så mycket att skriva om, eller egentligen har det väl hänt lite saker som kanske är värda att nämnas, bl.a att jag och Jonas numera är sambos. Tillslut så lyckades vi hitta ett litet hus att hyra, det stod mellan Bullaren och Hedekas och vi hamnade i Bullarn. Fast närmare Hedekas än såhär kan vi inte bo i Bullarn, så det är ju bra. Hängde ni med? Vi flyttade in helt förra tisdagen. Fast nu denna veckan är Jonas borta på jobb. Vilket betyder att jag får sova ensam och ikväll blir min första natt, spännande att se hur detta ska gå. Men jag klarar mig nog.

Jag har också lånat till mig en häst, vilket har varit väldigt mycket upp och ner. Förtillfället ganska mycket ner, men jag hoppas på att det snart vänder upp.
 
Jag jobbar som personlig assistent, på samma ställe som jag var innan vi åkte. Men jag och Rebecka tog oss till Göteborg och tog truckkort förra veckan, så får väl se vad det kan bli med det. Hade varit nice med någon form av lagerjobb i Norge.
 
Inga stora nya resor är planerade, än sålänge i alla fall. Men jag och Jonas ska åka till Island den 9:e september, vilket ska bli väldigt roligt. Kommer vara borta en tis-sön, bokade en campervan här om dagen så den kommer vi glida runt i.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0