Melbourne och en massa tankar

I förrgår var det dags att säga hejdå till mamma och Åsa, vilket som väntat var mycket jobbigt. Har verkligen varit jätte kul att dem har varit med i Nya Zealand! Och igår var det dags att säga hejdå till Kickan, Rebecka och Linda. Kändes så himla konstigt, vemodigt och ledsamt framförallt. Känns ofattbart att resan vi pratat om och planerat så länge är slut, kan inte fatta att vi varit borta i drygt tre månader. Vi har verkligen haft en fantastisk resa, är otroligt glad över att jag gjort detta. Bästa jag gjort i mitt liv, utan tvekan. 


Skulle vilja lägga ut en bild på mammi och Åsa, men har ingen på telefonen :(. Hatar att säga hejdå till folk, värsta som finns.

Nu skriver jag ju som att resan är över, men det är den ju inte. Kom äntligen fram till Melbourne igår efter två försenade flyg. Checkade in för en person och det kändes konstigt och fel att säga "just one". Men på kvällen var det äntligen dags att möta upp Simone, min bästa Simone. Är verkligen så himla glad över att jag har den tjejen. Sen åkte hon tillbaks till sig och jag till hostelet. Imorse var jag fruktansvärt osugen på gröt, så bestämde mig för att ta en frukost på Starbucks och när jag satt där slog det mig att det nästan kändes som att spola tillbaks till USAtiden. Hade varit med Simone kvällen innan, äter frukost på starbucks och ska vara med Simone på kvällen igen. Funderade på vad jag vill, precis som i början i USA. Vill jag stanna kvar eller åka hem? Om jag stannar vill jag söka jobb i stan eller farmjobb? (I USA, byta familj eller inte). Ni som läste min blogg då känner nog igen det skulle jag tro va? Jag vet verkligen inte vad jag vill, som vanligt haha.. Simone kommer i alla fall till mig ikväll och checkar in på samma hostel, så har vi några nätter här och det är ju en start i alla fall. 

Det får bli en gammal USA bild med. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0