8 Mars 2014

Ligger just nu i en soffa i hästlastbilen påväg hem från en hopptävling. Var jätte nervös innan vi åkte och det har varit lite jobbigt, mycket att tänka på! Men jag överlevde ju detta med, nu är det ca två timmars körning hem = slappistid här bak i soffan. 
Annars så går det fortfarande bra, måste säga att jag trivs väldigt bra med att jobba med hästar. Självklart för den enkla anledningen att jag ju faktiskt tycker om hästar, men trivs också himla bra med ett jobb som man får röra sig på, vara ute, det alltid finns saker att göra osv. Tycker också som sagt väldigt bra om dem jag jobbar tillsammans med! Tjejen jag bor tillsammans med är ledig hela helgen, så är helt ensam i vårt lilla hus i några dagar. Har ingen koll på dagarna alls, känns inte som helg och vardag, utan typ som att det är torsdag 7 dagar i veckan. Oftast så är ens lediga dag i början av veckan, så får väl se vad jag ska hitta på nästa vecka på min lediga dag. 

Såhär ser det ut utanför vår dörr



Kommentarer
Renée

Helt spontant - så ser det ut som en hage i Sverige!
I början på sommaren, när allt är så där innerligt grönt och fint! Jag tänkte på det, ingår det mat i lönen,eller får ni själv laga? Känns som det verkar svårt att få tid med det tex mitt på dagen!!

Svar: Visst gör det?! Känns verkligen som att det lika gärna kunde ha varit hemmakring. Men så kommer det en konstig fågel eller liknande ;).
Det får vi fixa och ordna med själva, men det brukar gå rätt bra :).
Josefin Hansson

2014-03-08 @ 19:06:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0