En måndag oså

Eftersom att jag inte umgås med någon svensk här nere så blir det ju enbart engelska. Det är väldigt kul att prata så mycket men det är otroligt svårt med "hästspråket". Det är så mycket nya ord att lära sig! Det är nästan som ett helt nytt språk känns det som haha. Men jag har ju klarat mig än sålänge i alla fall, blir mycket i stil med "okey so that thing just go on that thing and then underneath the other thing" mycket thing med andra ord. 

Dagsfärska bilder blir det med, detta är min favorit Queen Mary eller Q som hon kallas. 







Kommentarer
Renée

Bara engelska, that's a good THING ;) ;)

2014-03-17 @ 21:15:43
Kickan

Ser sååå varmt och gott ut, själv fryser jag om tårna..

2014-03-17 @ 21:17:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0