Bungy, downhill, horsebackriding

Något lite roligare är att vi har det väldans bra i Queenstown. Igår så hoppade jag, Jonas och Rebecka bungy igen. Dock lite högre denna gång, 134 m! Var helt sjukt högt, jag var helt säker på att jag inte skulle hoppa, började tom nästan gråta haha. Varför utsätter man sig för sånt egentligen?! Men vi alla lyckades övervinna våra rädslor och hoppade, så jäkla grym känsla när det väl är gjort!! Sen på eftermiddagen igår så hyrde jag och Jonas mountainbikes och körde downhill, vilket även den var sjukt kul. Jag körde i min egen lilla snigelfart men det var skoj för det, väldigt glad att jag gjorde det. Imorgon ska vi fyra som är kvar ut på lång ritt och med den fantastiskt fina naturen som är här så kan det inte bli annat än underbart. Mamma och Åsa har åkt till Milford Sound, så ska vi mötas upp om någon dag igen. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0