Sommar, sommar och sol. Havet och vinden

Yes! Idag klarade jag äntligen ett av mina mini-mål.
3 km - 15 min. Jag vet, inte speciellt snabbt haha. Men var som sagt mitt första mål och nu är det uppnåt, bra bra Josefin. Träningen kanske ger lite resultat ändå, fast att jag den senaste veckan inte tränat många gånger alls. :( Det är i alla fall bra för mig att springa när det är mörkt, för då springer jag mycket snabbare, förmodligen för att jag tror att någon kommer komma och ta mig eller liknande haha.
Som sagt så ska jag verkligen försöka ta nya tag efter nyår! Egentligen är det väl väldigt dumt att skjuta fram det sådär, men jaa nu under juletider blir det istället godis, godis och godis. Bra va? Nej. Åh. Men! Nyår, får det bli helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0