Träning och pepparkakor

Jag och Ellen hade idag bestämt oss för att ta ett spinningpass 9.30 och sen äta brunch på panncakehouse.
När jag satte mig i bilen för att åka till gymmet så startar den inte, försökte några gånger till och så startade den till slut men skakade som jag vet inte vad. Hjärtat i halsgropen och panik som in helvete rent ut sagt. Men ringde Ellen som var snäll och åkte och hämtade mig även fast hon redan var på gymmet. Hon kom och hämtade mig, vi körde till gymmet, parkerade. Sen hände det som inte får hända. En liten konveration som ändrade allt.
- Jag orkar inte
- Inte jag heller
- Jag har pepparkakor, julkola, kakor...
Endast en blick räckte och bilen var startad igen, nu med sikte på Ellens hus.
Hummmmmmmmmmmmmmmm




Kommentarer
Ellen

Hahahaha! Mycket mysigare tycker jag med fika :D

2011-12-03 @ 15:57:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0