Fredag 4 november

Vad händer här borta på andra sidan jorden?
Ja inte så mycket egentligen. Dagarna börjar mer och mer bli till vardag. Det är jobb, träning, äta, sova.
Riktigt så är det väl inte men nästan, i alla fall på vardagarna. Men det är skönt också tycker jag, att komma in i rutiner lite.

Angående mitt förra inlägg så vet jag att förmodligen inte ens en tredjedel av er som läser orkade att läsa igenom det. Det var inte heller min tanke. Jag skriver för att jag behöver det. Det är min terapi. Jag vet att alla har olika åsikter om detta. Alla har sina olika sätt att hantera sorg. Varför då sitta och kolla ner på andra utan att ha minsta förståelse för att alla är olika? Äsch, vet inte vad jag vill komma fram till riktigt.



Kommentarer
Kickan

Åhjodå, läser såklart allt du skriver här :)..och jag förstår precis vad du menar, det hjälper verkligen att sätta ord på vad man känner <3!

2011-11-04 @ 20:24:20
Josefin

Ja, det gör det verkligen! <3

2011-11-05 @ 21:48:04
URL: http://jossanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0