Fredag&lördag

Fredagen blev en bättre dag än torsdagen. Tur det.
För att göra historien kort, spinning, skypning <3, jobb, cheescakefactory, sova hos Ellen.

Idag då, idag började ju dagen självklart hos Ellen. Helt galet stort hus hon bor i! I alla fall, åt frukost gjorde oss i ordning, sen kom Frida och hämtade upp oss så åkte vi och shoppade.
Köpte ett par träningsbyxor, så fruktansvärt tråkigt att spendera de få kronor man har på det, men det var nödvändigt. Ikväll har jag jobbat, bakade för första gången sedan jag kom hit. Blev för ovanlighetens skull en kladdkaka!! Det trodde ni inte om mig va? Att jag skulle baka just en kladdkaka av alla sorter man kan göra?!
I alla fall så verkade den gå hem hos båda killarna, trots att jag gjorde den glutenfri. Så det var ju bra :).

Och nu ikväll, så blir det kanske utgång. Vet inte riktigt än, beror på när mina värdföräldrar kommer hem så jag kan sluta och beror på när de andra åker. Har dock ingen halloween dräkt...så kommer nog känna mig lite utanför. Desutom är det svinkallt, har ju snöat här idag och vet inte om det kanske gör det fortfarande.

Jaja, tråkigt inlägg känner jag nu när jag läser igenom det. Men det får då gå.

Två bilder från idag





Lite sne mun..jävlar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0