Another Sunday

Dagen började med skype med mamma, mormor och David. Älskar att börja dagen med skype! Sedan vet ni ju att jag körde ett spinningpass och tog en kaffe på starbucks. Där blev jag däremot kvar länge, kunde inte sluta läsa boken! Så satt där typ en timma, minst haha. Läste och läste och tillsist så tog boken slut. Då begav jag mig mot Crystal City och mötte upp Dennis för middag och äppelpaj. Kan lova er att det nog är den godaste äppelpajen som existerar på denna planet. Andra gången jag ätit den nu, den var tom godare än vad jag kom ihåg! Dennis åker hem igen om en vecka, så detta var kanske sista gången jag träffade honom här. Tråkigt!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0