Last day of school

Idag var det ju då den sista dagen i skolan. Då man skulle ha med sig något att bjuda på. Måste säga det att jag tycket ni var fruktansvärt dåliga på att ge mig förslag! Inte ett endaste förslag fick jag. I alla fall, många hade med sig mat, alltså riktig mat. En pastasallad var hur god som helst, gjord av en tysk tror jag. Sedan var även ett "ostbröd" hur gott som helst också, inte så otippat att jag älskade det  med tanke på vilken ostälskare jag är. Det var också någon som hade gjort pannbiff, känns inte det jätte svenskt? Det var självklart även en massa som hade gjort goda desserter också. Mumma. Då undrar ni säkert vad jag hade med mig? Jo, det blev något så avancerat som en påse bilar..haha. Knappt någon tog. Well, well. Både tråkigt och roligt att skolan är slut som sagt. Nu kan jag i alla fall säga att jag har pluggat på Georgetown University, de niiiii.

 

Nu ska jag ta och sova med bästa mammis bredvid mig. Godnatt!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0