Parteeey.

Jag har inget att skriva egentligen. Men jag vill skriva, tycker ju det är så himla roligt. Dagen har sett ut som så att det började med jobb, ja påtal om det föresten! Jag har mitt alarm på 06.35, 06.45, 06.50 och 06.52 och någonstans mellan de två första alarmen idag så blev jag ännu mer väckt utav jätte hög musik, moves like jagger. "Vad faan är nu detta" undrade jag ju såklart. Ett tag trodde jag nästan att jag lite random hade vaknat upp på någon efterfest eller liknande. Men så var ju givetvis inte fallet. Det var min värdpappa som hade lite party sådär på morgonkvisten. Värt att nämnas är också att de verkligen inte lyssnar på sådan musik överhuvudtaget. De hela visade sig vara ett sätt för att få barnen att komma upp och klä på sig snabbare haha.

Juste ja. Är fett sugen på froyo. Men nej gymmmmet kallar. Får väl se hur långt jag kommer.



Kommentarer
Kickan

Vem är inte sugen på frozen yougurt ;)

Haha, otippat låtval kanske :P

2012-04-25 @ 06:18:53
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0