Thanks.

Jag är så himla glad, nöjd och tacksam över våran västkustresa. Den kan omöjligt ha blivit bättre, allt var verkligen alla tiders. Vi har fått sett och varit med om så mycket saker, är garanterat bland det absolut bästa jag har gjort i mitt liv! 5 april - 11 april i mitt hjärta föralltid haha :). Vill också tacka mamma tusen gånger om, för det är mestadels hon som har fixat och donat med allt. Platser, hotell, transport osv, osv. Tack världens bästa mamma för en fantastisk resa, det gjorde du bra!

TACK TJEJER FÖR EN AV DE BÄSTA VECKORNA I MITT LIV





Kommentarer
mamma

Det va så härligt att få komma till Dig o fantastiskt roligt att resa runt. Hade gärna fotrtsatt några veckor till ;) Kram mamma <3 <3 <3

2012-04-17 @ 06:32:01
Josefin

<3<3<3

2012-04-17 @ 19:19:14
URL: http://jossanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0