TITANIC

Precis hemkommen från bio. Var och såg Titanic med Simone. Den filmen alltså. Finns nog ingen film som får mig att gråta så himla mycket varje gång, den är så fruktansvärt sorlig. Titanic är en av mina absoluta favoritfilmer, tror aldrig jag kommer tröttna. Det var inga speciella 3D effekter eller så, men det var en väldigt roligt att få se den på bio. Lätt bästa filmmusiken någonsin också.
Och ja, Leonardo Dicaprio var lika snygg som vanligt. I den här filmen är han verkligen toooo dieee fooor. Dreglar ju nästan. Jake Dawson <3.






Kommentarer
Kickan

Sv; Ååh, Jack <3

Haha, jaha, jag läste inte övertexten xD

2012-04-26 @ 06:13:18
URL: http://kickankristin.blogg.se/
Anna

Gaaah jag dör lite så! Jesus vad vacker han är. Lätt en favoritfilm<3 lika bra varje gång.

2012-04-26 @ 06:15:17
Josefin

Perfektion till max <3

2012-04-26 @ 16:54:29
URL: http://jossanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0