upp och ner

Okej. Jag nämde ju det där om att rulla fram. Har sedan i onsdags vräkt i mig alla möjliga sorters av svenskt godis, ätit massa god mat varje dag (och ytterligare godis), fikat varje dag, dessutom inte tränat sedan i onsdags. Förens ett litet spinningspass idag. Att vågen står på +3 kg sen i onsdags är väl egentligen inte så konstigt, men va faan. Skrämmande! Jaja, försöker intala mig själv att jag ju faktiskt har haft lite "semester". Så  det får väl bli hårdkörning efter Californien..eller?

Nej nu får vi ta lite positivt här. Om 4 timmar hämtar jag upp mammsen igen och imorgon eftermiddag landar Alex, gud vad jag längtar efter att få träffa den bruden. Ska bli så fantastiskt underbart om ni frågar mig :D.



Kommentarer
Alexandra

Nuu är det bara timmar kvar :D ska bli så sjukt kul att träffa dig! :)

2012-04-03 @ 06:17:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0