Tjosan

Idag är det äntligen som vanligt igen, båda barnen är tillbaka i  skolan! Vilket innebär att jag är ledig några timmar mitt på dagen. Hitills idag har jag gymmat och sedan skypat med Alex och David. Helt galet vad jag saknar dem båda två. På fredag ska David åka halvvasan och pappa också, så då kommer jag sitta här och hejja. Hade fått ett brev på posten idag, det stod typ att det var från goverment någonting. Och redan där fick jag en klump i halsen, vad tusan hade jag nu gjort? Jag öppnade brevet och fattade inte alls vad som stod..blev ännu mer nervös. Men tog mod till mig och ringde numret som det stod att jag skulle (det lyckades jag i alla fall fatta). Det visade sig då vara försäkringsbolaget och dem behövde "min historia" om hur det gick till när jag blev påkörd. Ni vet när bilen gick sönder och allt det dära. Så det var ingen större fara haha.



Kommentarer
Alexandra

Saknarej bästa Jossan! <3

2012-02-23 @ 23:12:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0