Året var 2011

Januari - Påbörjade min sista termin på gymnasiet. Var på 100%party kryssning till Riga, vilket var otroligt roligt.



Februari- Överraskade morfar som fyllde 70 med skidåkning och god mat. Var även och åkte skidor med skolan. Började ha praktik på ridklubben, vilket jag stormtrivdes med.


Mars - Vet inte riktigt vad jag gjorde i Mars, var i alla fall på 100% party i Karlstad. Kämpade på med skolan.



April - Chafför till Elmia, aldrig mer haha. Var med på en jätte rolig överraskningsfest för Ida och Sofie


Maj - Studentfester, 20-årsfest. Bestämmer mig för att ansöka till cultural care, blir antagen. Bal


Juni - Bästa månaden i hela mitt liv. Studentvecka, studenten, P&L. Började jobba.


Juli - Massor med underbara kvällar på after beachen och macri. Jobbade en hel del. Red en hel del. Var i Sunne.


Augusti - Sommaren fortsatte med underbara kvällar. Jag började få riktig ångest över att åka till USA och undrade vad fan jag hade gett mig in på. Hade hejdåfest, hejdåmiddag, sa hejdå till hästarna vilket var bland det svåraste jag någonsin gjort. Sa hejdå till min älskade familj. Satte mig på flyget mot USA och sa hejdå sverige för 13 månader. Var på aupair skolan.


September - Var mest trött hela tiden. Massa nya intryck. Försökte så gott det gick att komma in i vardagen på andra sidan jorden. Var på min första baseball match.


Oktober - Var den värsta månaden i hela mitt liv. Jag förlorade min älskade häst i en tragisk olycka medans jag var i USA. Åkte hem en vecka, kom tillbaka. Ville bara hem igen. Den enda känslan jag kunde känna var sorg.


November - Försökte komma in i livet här borta igen. Åkte till New York helt ensam. Umgicks med underbara vänner och vips så var november borta.


December - Lussade, firade jul över skype och även med fina vänner här borta. Hade en mysig picknick. Firade nyår i New York.


2011 har på många sätt varit ett jätte bra år. Juni med studenten och P&L var bland det abslout bästa jag någonsin upplevt. Sommaren var jätte bra, helt klart min bästa sommar. Bara massa lyckade utgångar och mys. Jag har även träffat nya vänner, nya vänner som jag tror jag kommer ha livet ut. Nya vänner som betyder så otroligt mycket. Om jag kunde radera september och oktober från 2011, så skulle detta utan tvekan ha varit mitt bästa år någonsin.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0