I WANT TO

  • Jag vill backpacka i Austarlien och Nya Zealand
  • Jag vill ha en lägenhet i london hitta något halvtaskigt jobb och bara leva livet för ett par månader
  • Jag vill volontärarbeta i Afrika och åka på safari
  • Jag vill åka till Thailand
  • Jag vill åka till Irland och jobba med hästar
  • Jag vill resa jorden runt
  • Jag vill åka till Alaska
  • Jag vill roadtrippa från öst till väst genom USA och sedan längs västkusten
  • Jag vill ha en lägenhet i New York för ett par månader
  • Jag vill se machui pichu
  • Jag vill säsongsjobba i fjällen
  • Jag vill utbilda mig till något inom hästar
  • Jag vill plugga i lund, halmstad eller karlstad
  • Jag vill kunna arbeta med hästar på heltid
  • Jag vill jobba med musik
  • Jag vill köpa mig en liten gård, ha häst, hund, katt

 

  • Jag vill vara 20 år gammal i 5 år
  • Jag vill bota min beslutsånget och ta reda på vad jag egentligen vill mest, vad jag egentligen är för person
  • Jag vill ha massa pengar
  • Jag vill, jag vill, jag vill

 

weheartit.com



Kommentarer
salvar

de där två första kommer vi lätt göra!



tredje sista, det kommer hjärtat. puss

2012-01-06 @ 21:07:25
URL: http://salvar.blogg.se/
Josefin

puss <3

2012-01-07 @ 04:09:27
URL: http://jossanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0