MIAMI INK

Kan börja med att berätta en otroligt häftig sak från Miami. Jag antar att de flesta av er vet vad miami ink är? I alla fall så bodde vi på samma gata som studion, så första kvällen gick vi förbi där tog kort osv. Drömde lite om att vi skulle få tatuera oss där, men det var nog egentligen ingen som trodde riktigt på det. MEN, på lördagen gick vi dit återigen när det var öppet, för att få kunna ta kort där inne osv. Och vet ni, ut kom det fyra tjejer med fyra nya tatueringar!! Det var så otroligt jäkla grymt, att se allt det som man har sett på tv så många gånger! Och det var verkligen som på tv, helt plötslig skulle några av dem bara ut och "ramla med en cykel", självaste Yoji tog våra bestälningar! Aaa kan inte fatta att jag faktiskt har pratat med en kändis! Darren gjorde både Anna och Kickans tatueringar, lite avundsjuk på det haha! Dör nästan, haha åååh. En dröm som jag aldrig trodde skulle gå i uppfyllelse har nu gjort det :D
Ni som inte vet vad Miami Ink är, googla det ;).









Jag gjorde som ni ser en fjäder bakom örat, som symboliserar att vara ung och fri som en fågel. Vilket jag känner mig som och den känslan älskar jag. Jag är jätte, jätte nöjd med den :).


Kommentarer
Frida

FETT COOLT!!

Ni verkar ha haft det jättebra nere i Miami. Det var du verkligen värd :) kram

2012-01-30 @ 19:34:36
URL: http://fridalinneapettersson.blogspot.com
salvar

Awsome!!!

2012-01-30 @ 21:38:43
URL: http://salvar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0