Terrorist-Kickan i New York

WOW! Hittar inget bättre ord för den underbara staden, New York. Det var verkligen grymt, det kändes som att vandra omkring mitt i en film, superhäftigt, och jag kommer absolut åka dit igen. Att gå omkring på New Yorks gator med bästa Jossan och ta en morgonkaffe, det är inget man gör varje dag. Man kände sig nästan lite som en kändis faktiskt.
Det var dock kallt som fan, skinnjacka och converse kanske inte är de smartaste plaggen att spendera en hel dag med minusgrader i men..och att vi dessutom trampade i en stor vattenpöl gjorde väl kanske inte saken bättre. Men det var ändå helt magiskt att gå omkring där, kan tänka mig att jag såg uut som en typiskt turist där jag gick och glodde upp och fascinerades utav alla skyskrapor, haha.
En stor eloge till Jossan som hittade så bra i den stora staden, hur hon visste precis vart vi skulle gå för att komma till alla ställen är fortfarande en gåta för mig, jag som är helt utan lokalsinne. Jag fick verkligen en guidad tur i New York, där hon hade panerat att visa alla grymma ställen. Så Tack Josefin för en underbar dag! <3



Kommentarer
mamma barbro

lilla stumpan,sa jag inte att du ha med vantar o mössa!Tänk om det blir kallt.Duktiga Jossan som guidar runt dig i denna jättestad. Se för guds skull till så du inte tappar bort henne.

2012-01-23 @ 22:42:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0