Tisdag

Det verkar som att det inte var så många som förstod mitt tidigare inlägg haha. Det var i alla fall menat som "bye bye" till håret, för idag var dagen som jag skulle till frisören! Men jag har inte färgat det i regnbågens alla färger, eller någon färg alls för den delen. Det ända jag gjort är att försökt bli av med det orangea and lite slingor. Det syns inte mycket, men jag är nöjd med resultatet :). Mycket mindre utav dem fula orangea nyansen nu. Vet ni vad, idag fick jag äntligen mail av stallet. Där jag var och red för att ev börja ta lektioner, kommer ni ihåg? I alla fall så hade de hittat en plats för mig nu, mitt hjärta slog lite dubbla slag när jag läste det. Men efter att ha läst klart mailet var det inga dubbla slag längre, tvärtom. Dagen dem hittat för mig, funkar inte för mig. Då det var på måndagar och fr.o.m. Februari måste jag gå i skolan på måndagar. Det känns så jävla surt rent ut sagt, blir så ledsen. Godnatt! Pingu hälsar också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0