Messss

Min hemresa börjar verkligen närma sig nu, har fortfarande inte fattat det. Känns inte som att det är på riktigt. De sista dagarna nu är mer eller mindre fullspäckade, så de kommer med all säkerhet flyga förbi. I alla fall så är det ju dags att ännu en gång packa ner sitt liv i några små väskor, inte det lättaste! Fastnade vid några kort som jag framkallade innan jag åkte hit, en sisådär 200-300 bilder på nära och kära. Jag längtar efter er så himla mycket ska ni veta, även om jag kanske har varit dålig på att skriva det på senaste. Så hoppas jag ni vet hur mycket jag LÄNGTAR! Dock finns det ju även en mörk sida med alla dessa kort, människor som man stod nära som man knappt har pratat med på ett år. Hur beter man sig då när man träffas? Känner man ens varandra längre? Kommer allt vara jätte konstigt?
 
Just nu orkar jag inte tänka på allt sånt där utan just nu är det mest en sak som finns i mitt huvud och det är alla jobbiga hejdå jag måste ta här, hejdå till alla vänner, hejdå till mitt liv. Usch.
 
För att gå emot det seriösa lite så får ni istället en snygg oseriös bild he he.
 


Kommentarer
Kickan

Jobbiga hejdå :(. Men som du sa, det kommer nog kännas bättre på flyget när du sitter där på väg hem och har sagt alla hejdå och bara kan tänkta på att komma hem.
Ta med dig det varma vädret också, så kommer den här sommarn bli lika grym som den förra :D! Kom hem nu bara <3

2012-07-06 @ 06:26:22
URL: http://kickankristin.blogg.se/
Anna

Att säga hejdå är något som är väldigt svårt men tänka på hur kul ni haft tillsammans under detta år! Alla skratt minnen o tårar. Det kommer gå bra när du går från ledsna stunder till glada stunder, till lyckotårar då du kommer hem till oss! Gud va jag bara vill krama o puss på dig nu!!!! Nu är det fan nära pyssling!:D <3

2012-07-06 @ 10:36:25
Anonym

Alltså åh. Ni är ju bara helt fantastiska älskade vänner!! Jadu Anna, massor med glädjetårar kommer komma, det är ett som är säkert <3. Kickan jag kan ta med en sisådär 10 grader och plussa på era 20, för när det är 40 är det fan inte roligt haha ;).
LOVE U <3

2012-07-06 @ 20:45:31
Kicki

Jag kan inget annat än att hålla med dom andra. Det kommer vara jobbigt att säga hejdå till dom, men dom och USA försvinner inte, dom finns alltid kvar ändå :). Vi längtar!! <3

2012-07-07 @ 15:12:52
URL: http://Kickilinpiggelin.blogg.se
Anonym

<3<3

2012-07-08 @ 19:00:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0