Crazy friday

Igår blev galet och jätte bra. Efter en del disskusioner hit och dit om vi skulle gå eller ta taxi till  metro, så blev det tillslut gå. Vilket visade sig inte vara lika jobbigt som jag föreställt mig. Men efter detta började problemen, de bygger om metron. Känns seriöst som att dem har gjort det med våran linje sedan vi kom hit! I alla fall, fick byta till buss, gå på metro igen, gick på en metro som var "no passangers", fick sitta still i en evighet, byta igen för att tillslut komma fram. Allt som allt tog denna lilla turen ca 2 timmar, yay. Väl framme så var det massa folk överallt, det spelades musik från diverse ställen och gatan vi var på verkade vara riktigt bra. Så visade det sig även vara. Först gick vi in på en klubb, körde några tequlias, tog av oss skorna (haha) och dansade som bara den. Insåg dock efter ett tag att det i princip bara var vi och svarta människor, inget fel med det men musiken spelades därefter såklart. Insåg också att det visst var en jamacia club vi var på haha. Gick vidare till nästa ställe, efter lite tjöt fick vi komma in. Pga att dem var påväg att stänga. Här gick vi ner till ett stort dansgolv dock nästan inga folk kvar, eftersom att det snart skulle stängas. Men vi tog av oss skorna igen och körde järnet så att säga. Galet roligt var det. Tillslut slängde dem mer eller mindre ut oss, alla ställen i DC stänger kl 3. Segt, i självaste huvudstaden lixom. Metron hade vid denna tid slutat gå, så det var taxi som gällde hem. Kunde inte få av mig mina strumpbyxor när jag kom hem, hade lyckats skrapa upp knät och nu satt strumpbyxorna fast där. Härligt. Har dock precis lyckas dra av dem och nu sitter jag och väntar på att Simone ska vakna. Ha en fin kväll.


Kommentarer
Kickan

Haha, bra gjort ;D

2012-03-10 @ 16:49:20
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0