Dålig med stort D

Idag borde jag egentligen inte skriva något alls här, sprider bara dåliga vibrationer. Men känner att jag måste skriva av mig lite.
Idag har varit en riktigt dålig dag. Startade hur dåligt som helst, fortsatte ännu sämre och det allra värsta under dagen var när jag åkte iväg för att försöka få tag i en bikini. Det finns nästan inget jag hatar så stark som att pröva bikini. Död åt det. Att det ska behöva vara så förbannat svårt, bad tom om hjälp. Men inte hittade jag någon i alla fall. Och jag som så gärna vill ha en ny och fin bikini till Californien. Jag blir så less.
Har inget bra att säga om denna dagen. Eller jo föresten, i skolan idag så hade en kille från Peru med sig choklad och delade ut till alla jätte snällt och givetvis jätte gott! Haha han är nog i kanske 40 års åldern och roligast av alla! Jaja, efter en jätte bra helg så kan man ju inte få en lika bra start på veckan, så är det ju bara.

Hoppas eran dag var bra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0