Döddddd nc4ewdn

Nää asså åh. Vet ni vad? Jag tänkte precis skriva ett glatt inlägg om att skolan idag var riktigt rolig och att det faktiskt känns lite tråkigt att jag bara har två lektioner kvar. MEN så kom något ivägen som förstörde hela mitt humör. Som ni vet så jobbar jag ju alltid lördagskvällar, men denna lördagen hade jag frågat om jag kunde byta lördagskvällen mot fredagskvällen pga festivalen på lördag. Detta gick bra. Men detta innebar också att jag skulle missa PÅSKBORDET på ikea som är på fredag, så var lite i valet och kvalet där om jag skulle välja påskbord eller festival. (Tänk er hur mycket jag saknar svensk mat, när jag ens tänker taken på att byta mat mot en festival!?) I alla fall så sa min värdmamma när jag kom hem idag att dem hellre ville att jag skulle jobba söndag kväll istället. Gud vad glad jag blev, kanske skulle det bli lite påskmat för mig också! Men ikke, när jag kom upp och kollade datorn så stod det med stora stickande bokstäver SOLD OUT. Började på riktigt gråta. Fan också, verkligen inte min vecka. Jävla neggu vecka. Dessutom så ska varenda svensk jag vet här borta gå på påskbordet. Vad ska jag hitta på? Tror jag får ligga och dö och tycka synd om mig själv. FML. Peace out.

Inte för mig inte.........................................



Kommentarer
Kickan

Neej, vad neggu :(! Kommer du inte på något att göra så kan vi skypa, jag kan visa runt i huset ;)

2012-03-22 @ 05:57:49
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0